Rabu, 27 Mei 2015

Pembentangan Power Point

Assalamualaikum dan Selamat Tengahhari...

Pada hari ini saya akan menceritakan tentang hari pembentangan yang telah saya dan rakan-rakan lalui.

Pada 22/5/2015 yang lalu kelas aplikasi komputer telah melakukan pembentang untuk setiap kumpulan. Ada yang lawak jenaka, serius dan seram. Tapi bagi kumpulan saya, saya lebih memyukai pembentang yang lawak serta video yang lawak kerana ia dapat.menghilangkan rasa bosan dan penat.

Jadi semasa pembentangan kumpulan kumpulan kami mengambil masa 15.30 minit untuk pembentangan supaya mematuhi syarat tetapi kami masih melanggar syaratnya. Dan video kami 5 minit. Dalam vidoe kami cuba memasukkan unsur lawak jenaka supaya terhibur dan pada masa yang sama tidak lari dari tajuk pembentangan.

Bagi kumpulan lain juga pembentangan mereka bagus dan menarik. Video mereka juga seronok dan sangat menarik sehingga jalan cerita yang seram serta lawak. Jadi selepas tamat hari tersebut saya berasa sungguh lega kerana dapat melakukan sebaik mungkin.

Jadi setakat ini sahaja perkongsian saya.

Sekian, Terima Kasih.

     LUQMAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan